Monday, December 8, 2014

Ikea

Ding dong ding dong



Kenapakah entry blog ni IKEA ?

Eh lupe! Salama'laik semua :)

Kepada yang tidak tahu lagi menahu, ni saya bgtau ye ikea ni sebenarnya dari Swedan dari orang ladang je !
Macam mana saat saya terpaut dengan ikea ni? Masa tuh umur baru belasan tahun, kaklong saya kalau tak silap saya yang suke sangat dok beli barang-barang dia dari ikea & saya ni merangkap adek perempuan yang paling akhir memerati daaan ngikut jelah. 

First time 'melawat' ikea, saya dah rase macam wow best gler ! haha bukan ape sebab cara ikea display or showroom ikea yang saya tengok sangatlah cantikk yet simple. (+ saya pulak memang jenis yang simple2,hihi)


Antara yang saya tertarik dengan barangan ikea ni ialah jeng jeng dengg...










Tambah dan tambah lagi barang2 kat ikea ni bole tahan affordable ! serendah rm5 pun ade. Amboii bunyi macam nak promote ikea kan.. bajet ade share kat situ kejap :p
tapi jujur saya cakap ni, okay lah harga dia kalau nak banding dengan Lorenzo opkos
Untuk para pengantin baru yang banyak kos nak kena 'cut' bolelah belanja kat ikea ni untuk perabot rumah especially. 

Best nya ikea ni sebab :

  • Simple
  • Cantik
  • Quite affordable
  • Ade meatball bole makan lepas penat shopping lagi2 angkut perabut ! hahaha
  •  
  •  
  •  



Berlarutan + setia hujung kasih saya dengan ikea ni haa. Pictures taken still in the year of 2014. Earlier 2014 if am not mistaken :p yang latest pi ikea terjah meatball jer tak sempat menjenguk showroom nya yang awwwsome tu.




2 comments:

  1. Ok, aku pun baru sekali pergi IKEA and yg paling sadisnya still tak dpt rasa lg Meatball IKEA!!! Sob3.

    ReplyDelete