Wednesday, June 19, 2013


AKU BUKAN PENGGALI KUBUR ! :O


Melihat dedaun berkering-keringan kemain lagi kat halaman rumah, terdetik sesuatu  dekat fikiran... HAA cer TEKA ape aku pikir ??
 Nak mengemass ler .. banyak btoii daun kering dr pokok2 'kampong dlm taman' huwarghh T_T
Jadi cik aimi pun mula mengaut daun dgn bersemangat TAPI keadaan JEREBU yang melanda MELAKA & JOHOR menghalang aku untuk membuat PEMBAKARAN secara TERBUKA muahahaha #niat jahat terbatal ...


Sooooo, datang ler roh baik dalam jasad nih. hehehe ;) nak mencangkul tanah lagi menanam daun kering.


tapi tak sudahh pun. PENAT jer cangkol-cangkol ni ! tak mampu aku nak gali sedalam-dalam nye... haa budak dalam pic atas nih dah melaksanakan keinginan aku sekarang ni ! HAHAHA faham2 jelahh

eh dahh laa penat tau taip ni. kbai salam.


AKU TAK SEHEBAT PENGGALI KUBUR ! serius HAHAHAHH ! 

2 comments: