Saturday, June 22, 2013

BERSYUKUR KAH AKU ?
ape ?? nie muka aku der ... ahahaha tak lahh ni uqasha. aku adore sgt muka dia. CANTEKK sangat  !
MASHAA ALLAH ! # tapi aku tetap aku yang bersyukur dengan rupa aku. in sha ALLAH =)
ALHAMDULILLAH selaluu tadaa =D


Assalammualaikuumm ...
ehek ehek...
Ape gedikk sangat bunyi nya tuh aimi ... kadang bunyi tu macam nenek tua batuk pon ye .. hahaha

Sebenarnya kali ni aku nak share pasal BERSYUKUR. Semalam alkisah nye ... hari jumaat kan kann??

aku watching TANYALAH USTAZAH ... aku nak share tips ja on how to be a GRATEFUL person ! =))

  1. memandang orang yang kurang dari kita pesan baginda RASULULLAH S.A.W

  2. jaga pandangan dari melihat perkara2 yang boleh menjadi asbab turunnya iman kita.

eh nanti2 la ye aku sambung tulis tak asar lagi nie... okayy babaii kesayangan entah sape2 hihihi  daa assalammualaikum =* hee














aku tak tau lahh blog aku nie ada orang baca ke tak selain family . dan dan aku rasa tuh pun deorang baca kalau 'tett' je kot ! HAHAHA.. alala sentapp ler ko tuh ! kau lahh yang tengah baca blog aku nie.. kihkihkih lepas nih kau tak tggl komen siapp kau ! HAHAHA



2 comments: