Thursday, July 27, 2017

set KULIT CANTIK shaklee

assalammualaikum


ok harini miming nak cerita tentang set cantik! sape tak suka cantik oi especially kaum hawa kan? dalam Shaklee ada banyak sangat pilihan untuk jadi cantik menawan macam miming ops haha ala gurau sikit pun tak boleh 


Vivix 

menjadikan kulit anda lebih muda dan berseri. BONUS untuk anda yang mengamalkan Vivix, anda bukan saja dapat mengekalkan awet muda dan renew sel setiap hari tetapi juga dapat mengekalkan kesihatan ditahap Optimum. Ini kerana Vivix mampu mencegah daripada penyakit kronik seperti Kanser. Vivix suplement untuk keseluruhan, Kecantikan dan Kesihatan.







Collagen Powder 

memang terbukti berkesan. Segala bapak jerawat, mak mak jeragat hilang!!! Yessss, betul!! Bukan sahaja untuk cantik kekal berseri dan menjadikan kulit licin bersih malah, ianya juga dapat menyembuhkan sakit sakit lutut dan slip disc dapat dikurang, Alhamdulillah dan ianya memang terbukti. Sangat lah di cadangkan untuk mencuba. Memang terbaik! Jika terdapat bekas2 jerawat atau kesan parut yang mengganggu kelicinan dan kehalusan kulit maka memang patut try collagen ni. Highly recommended! jika gabungkan Vivix dan Collagen memang la meletop WOW sangat! 

No comments:

Post a Comment